Världens bästa hotell!

Åt nyss apelsin. Ja så händelserikt liv har jag, att jag bloggar om att jag åt apelsin. Nej men det var faktiskt helt sant så tänkte skriva det. Sitter även och kollar på "världens bästa hotell" Det handlar om ett gäng förståndshandikappade människor som ska praktisera på ett hotell och lära sig hur man gör. Så söta är dom. Tror jag dör. Såg första avsnittet igår, blev därför rätt chockad när andra avsnittet gick idag. Repris igår? I alla fall så är det en sköning som praktiserar i receptionen och igår skulle han lära sig engelska.
"Kan du säga Jag heter Christoffer nu?"
"JA."
"säg det då."
"I love you, nej..."
"Okej vet du vad bil heter på engelska?"
"Baajl!"
hahahah, så jävla roligt att jag dör! Det bästa är ju att han verkar så himla självsäker när han säger baajl som att det var det självklaraste i världen att det hette så!!
"Vet du att det låter som att du pratar skånska ibland?"
"Ja, men det är ju inte så konstigt.. Jag är ju sörmlänning!!"
hahah, asså jag brukar verkligen inte gilla sånahär program, men fasen vad jag älskar det här!
"Vet du varför man har tändstickor på toaletten?"
"Nej, det är livsfarligt!!"
"Men det är när man bajsar... Vad brukar du göra efter du har bajsat??"
"Spola..."
/ H
Kommentarer
Postat av: karin

JAG ÄLSKAR DET! !!!

2011-03-22 @ 17:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0