Top Model cycle 16!!

ÄNTLIGEN en ny säsong av top model! Jag blir så lycklig! Som sagt det är inte så svårt att göra mig lycklig! haha. Det har hittils kommit 4 eller 5 avsnitt som går att kolla på här! Jag älskar verkligen top model, det är inte min sorts serie i vanliga fall men jag menar come on! Tyra Banks är ju så jävla klockren, förlåt att jag svär men det är ju hur sant som helst! haha.
Kan ju säga att den här säsongen inte kommer komma fören i höst till Sverige såååå kan ni som jag inte vänta så gå in och kolla på länken, jag länkar igen. HÄR
Förra säsongens vinnare Ann! Så galet snygg! (Hoppas verkligen finalen visats på TV i Sverige annars lär jag väl få många arga kommentarer... haha, men har faktiskt för mig att jag såg finalen på TV förra veckan!)
/ H
Kommentarer
Postat av: tess ♥ foto

jag såg den där finalen i söndags, asså hon var ju hel personlighetsstörd juuh!!! Vart är hennes personlighet? Hon blir GYM på bilder, men hon saknar tyvärr nåt (a)

2011-03-29 @ 14:54:48
URL: http://tessfredriksson.blogg.se/
Postat av: Frida

Svar; tack så mycket! Det var inte alls svårt att klippa, fick lite värk i fingrarna efteråt av saxen bara haha!



Förresten - vem gillar inte Top Model... ?!

2011-03-29 @ 18:26:58
URL: http://knaskatt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0