Jag följer med dig hem ikväll för jag vill inte vara själv.

Fan att jag aldrig ska bli frisk! Aja, ska inte tjata om det, bara fwi liksom...
Jag jobbar och sliter, hostar och gråter, skrattar och älskar livet i allmänhet! Idag jobbade jag till två gick ner till körskolan och försökte irriterat klara av det sista provet, var 1 poäng i från godkänt 3 gånger tror jag... !! Suck. Måste klara det innan jag får boka halka, uppkörning och uppskrivning, så det är rätt important.. sen blev det hem till mig med några fina tjejor där vi gjorde sushi. HAHA. Min idé från första början, jag som hatar fisk. Men det är ju så jävla snyggt att äta sushi (hahaha) vi åt kyckling och pommes med och jag åt nåååågra sushi bitar, hehe. Det smakar ju typ ingenting. Förutom den som Hanna hade haft liiiite för mycket wasabi på ... dog lite när jag åt den! Men men, sen så kollade vi lite på film och nu ska jag försöka somna till the nine lives of Chloe King. En helt ny serie som började sändas förra veckan, verkar rätt bra, men har ju bara sett ett avsnitt så.
/ H
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0