Inte bitter. . .

Sitter och kollar på wipeout US medan halva Katrineholm firar att de har sommarlov! Själv får man ju inte sommarlov fören på torsdag! OCH jag är så jävla partysugen (Karin och Belinda vart är ni när jag behöver er???) suck, hoppas på en grym kväll imorgon på Pos! Måste bara se vart jag ska förfesta, VILL att mina flickor ska med, men fasen så dyrt det blir att åka till katrineholm, betala inträde och sedan åka tillbaka till Norrköping... Förstår att de inte har råd, but it sucks.
Jag har i alla fall något att se fram emot ikväll, ska se Kristina spela på riva. Jättekul verkligen! Ville egentligen gå och kolla på den där modevisningen som Julia ser ut som en kyckling i, haha, nej hon ser inte ut som en kyckling, bara det att hon ringde mig och sa att hon TRODDE hon skulle se ut som en kyckling eftersom hon skulle ha håret rakt upp? Hon är ju allt bra skön hon! I alla fall ville gå på det, men jag har ju ingen tågbiljett längre! Bara resor... sug.
Aja, nu ska jag försöka sluta vara så jävla bitter...
/ H
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0