Har tänkt på det länge har verkligen tänkt

Kristina var grym igår, som alltid! Hittade även min älskade pojkvän på stan, så runt 2 fick vi komma hem eller ja vi var väl hemma klockan halv 3, haha. Sen var det bara upp och jobba klockan halv 8, jääävligt nice måste jag säga. . . . . men det gick bra, var rätt kul, känner att jag har mer koll på allt nu! Skönt.
Ikväll blir det att dra ut, på riktigt den här gången! haha. Jaja, får se vart vi hamnar innan bara, Tobbe och hans polers spekulerar. Skulle egentligen börja jobba halv 8 imorgon med, men jag hade tur så jag kunde byta till mig ett eftermiddagspass istället! Så jävla gött.
Aja, nu ska jag pussas och sedan äta och sedan göra mig i ordning!
PUUUUUSS!!
/ H
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0