"De sömnlösas klagomur"...

...var det inte så du kallade facebook för några veckor sen Carolina Jacobsson?? Jag är i alla fall medlem där nu eller vad man ska säga. Jag gick och la mig vid 22, tänkte att jag skulle vara duktig eftersom jag ska till skolan klockan 7. Nu sitter jag här helt speedad och kollar på sista avsnittet av 90210.. SUCK! Förstår inte varför jag är så jääävla pigg!
Har även fibrilt försökt att skicka in min teaterdagbok... Försökte maila ingbritt hur många gånger som helst, minst 7 och fått ett mail tillbaka där det stod att det inte levererats! WTF liksom? Så nu skickade jag, i panik, ett mail till Johan min mentor med hela min teaterdagbok i. haha!
/ H
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0