Let it flow

Sitter och fixar lite med min musik, borde verkligen skriva på min redovisning. Men vet nääästan precis exakt vad jag ska säga. Så det fungerar, i hope! Det är ju mest att hitta på eget i alla fall så! Haha.
Men har gjort två nya spellistor, ingen är värt att visa än. Kommer ta dagar innan jag är nöjd. Hehe. Men ni kan ju faktiskt få min spellista som jag spelar nästan varje dag. Mest spelade spellistan hemma hos Julia med tydligen! haha.
Like Magic - 2011
Där är den, nej nu ska jag duka. Sen äta. Sen köra! NICE!
Tumblr_lj3l941t1y1qe7vz2o1_500_large
/ H
Kommentarer
Postat av: Julia

den är grym! dunkar den nu. heheheeeeeeeeeeeeeehe

2011-04-04 @ 19:11:11
URL: http://mybetterhalf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0