Bättre sent än aldrig??

Fasen kom på nyss att jag inte lagt upp några bilder ifrån London!! Skämmes på mig! Tänkte lägga upp lite nu, gör en copy och kör min mammas london inlägg rakt upp och ner. Bara för att min mamma är den bästa mamma som finns!
Snygg min måste jag säga, haha, i väntan på att få gå på flygplanstoaletten if you got to go you got to go!
PICCADILLY CIRCUS! Och ännu en snygg min!
Slänger upp en skön pose tillsammans med min kompis the beefeater.
Att åka sightseeing när det blåser och regnar... INGET jag rekommenderar.. haha!
Något jag däremot rekommenderar är att se the lion king på Lyceum Theatre! Sjukt bra och sjukt fin teater!
Häftiga Camdentown!!
Inte varje måndag man stor vid Piccadilly circus måste jag säga!
För säkerhets skull...
nu får ni något att kolla på medan jag gör något annat sjukligt intressant.. eller?
/ H
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0